torsdag den 11. februar 2010

Jamen, sover Lone?

Den opvakte, hyperintelligente og stynede læser har for længst bemærket den stilhed, der har sænket sig over ProvoLone. Et indlæg om ugen, hvis ikke mindre? Jamen, har hun da slet intet på hjerte længere? -Sover Lone???

Lone sover ikke. Men hun har travlt. Lone har fået arbejde, og Lone har fundet kærligheden. Af hensyn til min egen anonymitet kan jeg ikke røbe detaljer om min nye arbejdsplads. Kun kan jeg sige, at det er en hjemmeside, og at jeg er der fra ni til fire. Ja, ni til fire. Eller deromkring. Arbejdet består, som den skruppelløse, kværulerende læser for længst har gættet, i at skrive. Ergo er det en fornøjelse for Lone, der derfor heller ikke har samme behov for at skrive som tidligere. Når man sidder ved skærmen hele dagen og arbejder, er det smartest at forlade den, når man får fri.

En ulykke kommer sjældent alene, og jeg har da også al mulig grund til at holde mig fra computeren når jeg har taget fyraften. Jeg har nemlig mødt en dejlig so, og flere detaljer vil jeg ikke røbe, ud over at vi passer utrolig godt sammen. Hun har Christiania LP'en og vi hører den hele tiden. En anden sang, vi elsker at høre, kan findes under dette indlæg. Jeg vil selv høre den nu, når jeg slutter min ordstrøm, og vender blikket mod øst for at ryge min joint.

Hug a tree muthaphuKa!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar